zondag 16 juni 2013

Rob Peelen (VFI): 'Wat mobiel doneren voor goede doelen kan betekenen' [MARCOM13 presentatie]

[door Richard Otto] Tijdens de MARCOM13
Rob Peelen (VFI): 'Wat Mobile Fundraising voor goede doelen kan betekenen.'
Het donateursgedrag is aan het veranderen. De donateur geeft steeds vaker op het moment dat het hem uitkomt, en aan het goede doel dat hem op dat moment aanspreekt. 
Een langetermijnverbintenis met een goed doel wordt minder populair. Het mobiele kanaal stelt goede doelen in staat om hier op in te spelen.

Tijdens de presentatie wordt stil gestaan bij de oorzaken van het veranderende geefgedrag en hoe mobiel fondsenwerven hier op kan inspelen. Door middel van voorbeelden wordt duidelijk gemaakt waar goede doelen nu staan. Wat is de mobile presence van goede doelen. En wat staat er allemaal te gebeuren. Dit alles wordt geïllustreerd door een case van het Wereld Natuur Fonds.

De presentatie is interessant voor iedereen die geïnteresseerd is in hoe goede doelen met het veranderend donateursgedrag omgaan en hoe het mobiele kanaal hier aan kan bijdragen.

<iframe src="http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/22899030" width="427" height="356" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" style="border:1px solid #CCC;border-width:1px 1px 0;margin-bottom:5px" allowfullscreen webkitallowfullscreen mozallowfullscreen> </iframe> <div style="margin-bottom:5px"> <strong> <a href="http://www.slideshare.net/MARCOM_AdformatieGroep/vfi-mobiel-fondsenwerven-marcom-12-62013" title="Vfi mobiel fondsenwerven marcom 12 6-2013" target="_blank">Vfi mobiel fondsenwerven marcom 12 6-2013</a> </strong> from <strong><a href="http://www.slideshare.net/MARCOM_AdformatieGroep" target="_blank">MARCOM13</a></strong> </div>


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen